Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2009 00:12 - Битови проблеми
Автор: btatarov Категория: Други   
Прочетен: 2018 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 10.10.2009 00:19


Чувствайки се за първи път от седмици емоционално-независим и морално-обогатен (и партийно-необвързан, ако щете), най-после реших да си почистя стаята. Причината дойде от факта, че дори и в тези тъмни месеци на алкохолна безпаметност и поругаване на всякакви фундаментални норми за нормално поведение, аз все още се водя социално същество, макар и със съмнителен социален статус. Да не говорим, че присъствието на чужди субекти в личното ми пространство марикрано от 4 стени, малко мека мебел и други недотам интересни неща, значително разваляше всеобщото мнение, че съм сравнително подреден и организиран човек.

Дъската за гладене отдавна седеше посредата на стаята, като от месец не беше ползвана по предназначение. В момента беше не повече от рафт за козметика, кутии от цигари, дистанционни, използвани салфетки за нос (колкото и да ме е срам да го призная) и разни произволни джунджурии. Матракът, който използвах за спане на гости, когато разтегателният диван не стигаше, седеше облегнат на стената от времето, когато баща ми беше решил да ми погостува за 2 дена, а до него кротко се "излежаваха" двата плюшени банана (без задни мисли, купих ги преди време от магазин за дрехи втора употреба за жълти стотинки), който бяха любима играчка на котарака. Диванът беше превърнат в легло и седеше от безпаметни времена с постлани чаршафи, защото вече сериозно ме мързеше да ходя да спя чак в спалнята. Да не говорим, че холната маса беше също толкова неизползваема, колкото и дъската за гладене, затова беше навряна в единия от ъглите на стаята, за да има повече място за разходки тип "обмислям новия проект и ми се налага да се движа". Фотьойлите пък също вече не влизаха в употреба, защото преливаха от дрехи за пране смачкани на кълбо. Единствено табуретките още се ползваха, но в момента едната беше заета от халата ми, защото не можах да му измисля друго място...

Та, запретнах ръкави и разпределих мръсните дрехи на цветно и бяло пране. После заредих пералнята с цветните (и без това ги използвах доста по-често) и реших да събера и изхвърля кутиите от тютюниеви изделия и носните кърпи. Предвид необичайно горещото време за сезона (все пак е вече октомври месец, а температурата за пореден ден удря 26 градуса), тези интервенции значително ме умориха. Предвид и факта, че още бях с махмурлук след вчерашното почерпване за качването на дивана, реших да подремна (пфу, остарявам!).

Тъй като подремването продължи доста дълго, май само ще простра и утре ще продължа. С това темпо, до края на месеца ще е подредена и спалнята. Стискайте ми палци!



Гласувай:
1



Следващ постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. oleole - празни мисли на един празен човек :D
10.10.2009 00:16
празни мисли на един празен човек :D
цитирай
2. анонимен - haha MG sux
10.10.2009 02:54
tva za fundamentalnite shemi 100% si go pro4el za sefte v saita na mg " u4enicite polu4avat fundamentalni znaniq po matematika " by 4erveniq :D hahaha :D zWzd
цитирай
3. btatarov - до zWzd
10.10.2009 03:10
Нем, играх си с тълковния речник :D Сега почва да ме притеснява факта, че ти си чел сайта на МГ :DDDD
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: btatarov
Категория: Други
Прочетен: 44877
Постинги: 2
Коментари: 5
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930